همیشه عاشق یه داداش کوچیک بودم
همیشه عاشق یه داداش کوچیک بودم

دوس داشتم همین الان یه پسر کوچولوی خشکل ناز مامانی  که 7 سالش بود از پرورشگاه میاوردیم خونه شب روزم فقط با خودش بازی می کردم اینقده تو اغوشم می گرفتمش شبا هم تو بغل خودم می خوابوندمش و براش لالایی می گفتم

بچه ها شما نظرتون چیه مطمئنم خیلیا به این چیزا فکر می کنن من که عاشق کوچولوهام خیلی کیف میده باهاشون بازی کنی حسابی قلقلکشون بدی

ولی حیف که همینجوری به کسی بچه کوچولو نمیدن بیاری خونه که تا اخر عمرت براش برادری کنی



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:09---2 بهمن 1392
اره واقعا هبچ چیزی مثل داداش کوچیک نمی شه.
پاسخ: سلام اره واقعا هیچی مث داداش کوچیک با مزه نمیشه که شب وقتی خوابی بالشتشو و پتوشو خودش بیاره کنارت بگیره بخوابه و یه بوسیت کنه و بیاد تو اغوشت چقدر کیف میده اونم داداشی نازو باهوش باشه به سلامتی همه ی کوچولوها بووووووس از همشون


مهدی
ساعت20:14---30 دی 1392
منم عاشق یه داداش کوچکتر از خودم بودم اما چه کار می شه کرد.خوش به حال اونایی که دارن
پاسخ:سلام مرسی اومدی اینجا همیشه من بچه های کوچیکو می بینم که دستشون تو دست داداش بزرگترشونه چی میشد اونایی که من می بینم دستش تو دستای من بود واقعا با کوچولوها ادم خوشبخته خیلی حال میده باهاشون بازی کنی یه حس خوبی به ادم دست میده به سلامتی تمامه داداشایی که داداشای کوچیکترشونو خیلی دوسش دارن دم هموشون گرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 28 دی 1398برچسب:, توسط عاشق داداشی کوچولو
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.